MODSTRÖM SØGER FINANCIAL CONTROLLER

Brænder du for at udføre regnskabsmæssige opgaver, og kunne du tænke dig at være en del af et stærkt og rutineret regnskabsteam? Er du proaktiv og tager selvstændigt ansvar for at løse dine opgaver i høj kvalitet? Smitter dit gode humør, og sætter du en ære i at levere en god service hver eneste gang? - så er det måske dig, vi leder efter.
Modström søger en struktureret og detaljeorienteret financial controller, som brænder for struktur og optimering i en international modevirksomhed i vækst.
Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt seks medarbejdere. Du vil få en alsidig og selvstændig hverdag, hvor dit hovedfokus vil være på debitorbogholderiet. Derudover vil du supportere med andre regnskabsmæssige opgaver i afdelingen. Der er gode udviklingsmuligheder i stillingen og stor mulighed for at sætte dit eget præg på funktionen.

Opgaverne spænder vidt, men vil særligt bestå af følgende fokusområder:

• Registrering og bogføring af indbetalinger

• Rykkerprocedure af debitorer og håndtering af inkasso samt kontakt til vores agenter herom

• Diverse afstemninger samt understøtte en effektiv og sikker proces for månedslukning

• Registrering, kontrol og afstemning af daglige omsætningstal i vores butikker

• Månedlige møder med store managers vedrørende afvigelsesforklaringer samt opfølgning på actions

• Bidrage til ’best practice’-løsninger internt i Finance

• Besvarelse af mails i fælles mailboks

• Ad hoc analyser til understøttelse af forretningsmæssige beslutninger


Dine kvalifikationer


Vi søger en ambitiøs kandidat med 1-3 års erfaring, der vil vokse med Modström og dine arbejdsopgaver.
Du kommer i denne stilling til at arbejde yderst selvstændigt, og skal trives i en mindre regnskabsafdeling, hvor man er afhængig af hinanden. Du tager ansvar og du byder ind, hvor der måtte være behov for det – også selvom det ligger udenfor dit ansvarsområde. Du trives i en dynamisk og ungdommelig virksomhed, hvor du får mulighed for at komme tæt på beslutningerne og være en del af en flad organisationsstruktur. Som person er du nysgerrig, ser muligheder og har gåpåmod, hvorfor du har lyst til at udvikle dig i stillingen.
Du har gode Excel kundskaber og har generelt flair for IT, så du hurtigt evner at opnå en god forståelse for nye programmer og procedurer. Du finder det spændende at anvende systemer og IT til at optimere dit arbejde og har flair for opbygning af data.

• Du har gode analytiske egenskaber, struktureret tilgang til opgaverne og er klar til at lære.

• Du er forretnings- og løsningsorienteret og griber gerne både de store og de små opgaver.

• Du er pligtopfyldende, kan have flere bolde i luften på samme tid og forstår at prioritere dine opgaver.

• Du elsker at fordybe dig og sikre detaljen i dit arbejde. Du opsøger samtidig naturligt dialog med dine kolleger efter behov.

• Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk

• Analytisk og struktureret tilgang til opgaverne

• Du skal kunne trives i en udadvendt rolle og med rutineprægede opgaver.

• Sidst, men ikke mindst, er du selvhjulpen og serviceminded, og du møder på arbejde med godt humør og en positiv indstilling.

Om Modström

Modström designer, producerer og sælger 6 årlige kollektioner, samt løbende express styles under et koncept, hvor vi tænker bredt og frem for alt nyskabende. Modström blev etableret i 2004 og er kendt for et innovativt og nyskabende design, der rammer tidens trend. Modström er beliggende på Christianhavn og beskæftiger i alt omkring 60 medarbejdere fordelt på flere lokationer. I virksomheden eksisterer der en uformel, ungdommelig og familiær atmosfære, hvor højt engagement præger hverdagen.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Group CFO Kristine Kjer, kkj@modstrom.com eller på telefon 50 60 45 25.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.
Ansøgningsfrist: 25. november 2021, der afholdes samtaler løbende.
Ansøgningen sendes til kkj@modstrom.com

Modström
Danneskiold-Samsøes Allé 9 st
1434 Copenhagen K