FAQ
Ved køb for minimum DKK 600 tilbyder vi fri fragt.
Vi sender desværre ikke pakker til England i øjeblikket.
Kan I give mig flere informationer om en vare?
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere en eller flere varer, kan du nemt bestille en GLS returlabel gennem vores returportal. Det koster 40 kr. at sende retur, som fratrækkes dit returbeløb.
Link til returportalen: GLS returportal – Modström.
Efter oprettelse af din returnering vil du modtage en returlabel eller en QR-kode via e-mail. Du kan enten udskrive labelen og sætte den på pakken, eller vise QR-koden i en GLS pakkeshop, hvor personalet udskriver labelen for dig. Husk at lægge retursedlen i pakken.
Sådan returnerer du:
- Følg dette link: GLS returportal og udfyld formularen.
- Du får tilsendt en returlabel eller en QR-kode på mail. Print labelen ud og sæt den på din pakke, eller fremvis QR-koden i en GLS pakkeshop for at få den udskrevet.
- Pak varerne forsvarligt i den emballage, de blev leveret i. Sørg for, at mærkerne stadig sidder i tøjet, ellers kan varen/varerne ikke returneres.
- Aflever din returpakke i nærmeste GLS pakkeshop. Har du modtaget en QR-kode, skal du fremvise den. Pakkeshoppen scanner koden og printer returlabelen for dig.
- Husk at få en kvittering, når du afleverer pakken. Den fungerer som bevis for, at pakken er overdraget til GLS, i tilfælde af at den skulle forsvinde.
- Din retur er nu på vej til os, og vi vil behandle den hurtigst muligt. De 40 kr. for returlabelen bliver automatisk fratrukket dit refunderede beløb.
Hvis du returnerer varer og ønsker en refundering, vil beløbet blive tilbagebetalt inden for 10 hverdage til det kort, der blev brugt ved købet. Du skal selv betale for returforsendelsen ved fortrydelse.
14 dages fuld returret
Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af dine varer. Varen må ikke være brugt, men du har naturligvis mulighed for at prøve den først. Husk, at mærkerne skal blive siddende, ligesom når du prøver tøj i en fysisk butik.
Hvis du mod forventning mangler en vare i din ordre, skal du kontakte vores support med det samme på support@modstrom.com. Såfremt emballagen er brudt ved modtagelse skal mailen indeholde:
- Billeder af den brudte emballage, hvor man tydeligt kan se label fra os
- Stylenavn på den manglende vare
- Ordrenummer
Kan jeg bruge gavekort og tilgodebevis, som jeg har købt/modtaget i butikken, online?
Du kan sagtens bruge gavekort. Indtast nummeret på gavekortet i feltet 'rabatkode', som du finder i checkout.
Du kan desværre ikke bruge tilgodebevis fra en af vores Modström butikker.
Hvordan kontakter jeg jer?
Har I fysiske butikker?