RETURNERING
Returnering – Skal du sende noget retur?
Hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere en eller flere varer, kan du nemt bestille en GLS returlabel gennem vores returportal. Det koster 40 kr. at sende retur, som fratrækkes dit returbeløb.
Link til returportalen: GLS returportal – Modström.
Efter oprettelse af din returnering vil du modtage en returlabel eller en QR-kode via e-mail. Du kan enten udskrive labelen og sætte den på pakken, eller vise QR-koden i en GLS pakkeshop, hvor personalet udskriver labelen for dig. Husk at lægge retursedlen i pakken.
Sådan returnerer du:
- Følg dette link: GLS returportal og udfyld formularen.
- Du får tilsendt en returlabel eller en QR-kode på mail. Print labelen ud og sæt den på din pakke, eller fremvis QR-koden i en GLS pakkeshop for at få den udskrevet.
- Pak varerne forsvarligt i den emballage, de blev leveret i. Sørg for, at mærkerne stadig sidder i tøjet, ellers kan varen/varerne ikke returneres.
- Aflever din returpakke i nærmeste GLS pakkeshop. Har du modtaget en QR-kode, skal du fremvise den. Pakkeshoppen scanner koden og printer returlabelen for dig.
- Husk at få en kvittering, når du afleverer pakken. Den fungerer som bevis for, at pakken er overdraget til GLS, i tilfælde af at den skulle forsvinde.
- Din retur er nu på vej til os, og vi vil behandle den hurtigst muligt. De 40 kr. for returlabelen bliver automatisk fratrukket dit refunderede beløb.
Hvis du returnerer varer og ønsker en refundering, vil beløbet blive tilbagebetalt inden for 10 hverdage til det kort, der blev brugt ved købet. Du skal selv betale for returforsendelsen ved fortrydelse.
14 dages fuld returret
Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af dine varer. Varen må ikke være brugt, men du har naturligvis mulighed for at prøve den først. Husk, at mærkerne skal blive siddende, ligesom når du prøver tøj i en fysisk butik.
Bytning af julegaver
Varer købt efter den 15. november kan byttes frem til den 15. januar på almindeligvis.
Returnering uden brug af returportalen
Hvis du ønsker, kan du selv arrangere returneringen ved at købe en returlabel hos et posthus eller indleveringssted. Husk, at pakken skal sendes direkte til vores lager som en erhvervspakke med omdeling – vi kan ikke hente den i en pakkeshop.
Varerne skal returneres i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelsen, da du er ansvarlig for pakken, indtil vi modtager den.
Returner til følgende adresse:
DSV A/S
C/O Modström ApS
Profilvej 4
6000 Kolding
Danmark
Ombytning af varer
Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse, returnerer du blot varen og lægger en ny ordre på www.modstrom.dk. Så sikrer du dig, at den rigtige størrelse er på lager. Vi refunderer beløbet for den returnerede vare så hurtigt som muligt, normalt inden for 3-5 hverdage. Husk at få en kvittering ved indlevering af pakken som dokumentation.
Mistet returseddel?
Har du mistet din returseddel, kan du hente en ny her.
Returnering af Modström Preloved styles
Ved køb af secondhand varer hos os, har du samme returret og reklamationsmuligheder som ved nye varer. Brug den returlabel, der er vedlagt din pakke. Hvis du har mistet den, kan du returnere til følgende adresse:
Modström Preloved
v/ create2STAY
Sletvej 50R
8310 Tranbjerg
Har du købt en gave?
Husk at gemme både originalemballagen og fakturaen, så modtageren af gaven kan bruge dem ved en eventuel returnering. Når returneringen er gennemført, vil tilbagebetalingen ske til den konto, som blev brugt ved købet. Vi kan desværre ikke overføre beløbet til en anden konto.
Har du modtaget en gave?
Hvis du har modtaget en gave og ønsker at returnere den, skal du stadig logge ind på returportalen med ordrenummer og postnummeret, som ordren er bestilt til. Når du har udfyldt oplysningerne, kan du vælge at få tilsendt retur-QR-koden eller returlabelen til din egen e-mail.
Pengene vil blive tilbagebetalt til den konto, der blev brugt til at gennemføre købet. Vi har desværre ikke mulighed for at overføre beløbet til en anden konto.